FAQ

1. Jaki będzie czas realizacji mojego zamówienia?

Wszystkie produkty ze statusem "Dostępny" można zamówić z terminem realizacji wskazanym przy pozycji "Wysyłka w". Termin ten liczony jest od momentu wpływu środków na rachunek bankowy sklepu lub w przypadku płatności za pobraniem, od momentu zawarcia umowy kupna-sprzedaży. 

 

2. Co oznacza informacja przy produkcie "Spodziewana dostawa?"

Informacja ta oznacza, że dany produkt jest chwilowo niedostępny. Jeśli chcesz otrzymać infortmację o możliwości zamówienia, zaznacz opcję "Powiadom o dostępności".

 

3. W jaki sposób zamówić produkt "Dostępny na zamówienie?"

Produkty z informacją "Dostępny na zamówienie" można zamówić wyłącznie dokonując płatności z góry. Termin realizacji zamówienia podany będzie przy danym produkcie. Czas liczony będzie od momentu wpływu środków na rachunek bankowy sklepu.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl